Dzięki ponad 2 miliardom użytkowników, Facebook jest największą siecią społecznościową na świecie, co oznacza ogromne możliwość przekazywania informacji marki do Twoich docelowych odbiorców poprzez reklamę w serwisie Facebook.
Zamieszczasz reklamy, które nie osiągają zadowalającego zasięgu, a płatna reklama jest istotną strategia Twojego cyfrowego marketingu?
Wszystko tak naprawdę zależy od konfiguracji, optymalizacji i kreacji poszczególnych kampanii. W tym momencie skupimy się tylko i wyłącznie na konfiguracji i optymalizacji, bowiem to ona stanowi dziś jedno z największych wyzwań każdej firmy. Jednym z pierwszych kroków to jasne określenie celu. Jest ono fundamentalną kwestią i to od niego zależy, jaką się przyjmie strategię i jakie będą wynikające z niej kluczowe wskaźniki sukcesu (KPI). Mamy co najmniej 3 główne kategorie (Świadomość, Zainteresowanie, Konwersja), które zawierają w sobie szczegółowe cele np. takie jak: rozpoznawalność marki, wyświetlanie filmu, pozyskiwanie kontaktów, ruch na stronę zew.).
Określenie celu to jedno drugie to zaawansowane opcje kierowania reklam do poszczególnych grup – to niewiarygodnie potężne narzędzie, które daje nam Facebook. Pozwala on ”targetować” ludzi na podstawie danych demograficznych, lokalizacji, wykształcenia, pracy, zainteresowań, zachowań, a nawet wydarzeń związanych z życiem, takich jak posiadanie dziecka lub przenoszenie domu. Dobre ich dobranie oznacza, że możemy jasno zdefiniować grupę naszych odbiorców oraz przekaz, który będzie im wyświetlany.
Możemy również budować niestandardowe grupy odbiorców, co pozwala nam na jeszcze dokładniejsze dobranie użytkowników. Popularnym przykładem jest utworzenie listy osób, które odwiedziły Twoją witrynę i wykazały zainteresowanie Twoim produktem lub usługą. Innym przykładem jest przesłanie istniejącej listy e-mailowej lub dobranie grupy podobnych odbiorców z bazy mailowej osób, które np. kupiły twoje produkty.
Jako agencja zarządzamy płatnymi kampaniami dla wielu marek z różnych branż. System reklamowy Facebook’a zmienia się z dnia na dzień. Mamy coraz nowsze formaty reklamowe, możliwości optymalizacji, targetowania. Naszym zadaniem jest być na bieżąco, dlatego posiadamy najlepszych specjalistów z Facebooku. Co oznacza, że Twoja firma będzie w najlepszym możliwym stopniu wykorzystywać możliwość reklamowania się na Facebook’u.
Czy wiedziałeś, że hastag #woman #women jest zakazany na instagramie i może spowodować, że twoje zasięgi zaczną spadać a potem konto dostanie „shadowban”, podpowiadamy jak…
To tu dowiesz się jak skasować Persistent Menu czyli tzw. twarde menu z reklamą chatfuel lub innych aplikacji…