YouTube jest obecnie drugą co do wielkości wyszukiwarką Google, z ponad miliardem unikalnych użytkowników. Każdego miesiąca oglądanych jest 6 miliardów godzin filmów a co minutę przesyłanych jest 100 godzin filmów.
YouTube stał się częścią życia wielu ludzi czy to będąc w domu czy w podróży. Czyni ją to doskonałą platformą do reklamowania swoich usług i produktów.
YouTube oferuje marketerom mnóstwo formatów reklamowych w zależności od założonych celów.
TrueView In-Stream
- Możesz użyć tego formatu, jeśli masz treści wideo, które chcesz promować przed filmami w YouTube lub w sieci reklamowej Google
- Reklamy pokazują się przed, w trakcie lub po oglądniętym wideo
- Długość spotu jest dowolna
- Spot można pominąć dopiero po 5 sek.
- Płacisz wtedy, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund filmu (lub cały, jeśli film jest krótszy niż 30 sekund) lub wejdzie w inną interakcję z wideo – zależnie od tego, co nastąpi wcześniej
- Reklamy wideo TrueView In-Stream mogą się wyświetlać na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci reklamowej Google.

Źródło: https://adwords-it.googleblog.com
Bumper Ads
- Reklamy wideo w przerywniku trwają maksymalnie sześć sekund i wyświetlają się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu.
- Widzowie nie mają możliwości pominięcia reklamy
- Użyj tego formatu, gdy chcesz dotrzeć do dużej liczby osób z krótkim, zapadającym w pamięć przekazem
- Płacisz za liczbę wyświetleń. Reklamy w przerywniku korzystają z ustalania stawek CPM (koszt tysiąca wyświetleń), więc płacisz za każde 1000 wyświetleń reklamy
- Główne zalety to: niska cena i olbrzymi zasięg

Źródło: https://adwords-it.googleblog.com
TrueView Discovery (dawniej TrueView In-Display)
- Możesz użyć tego formatu, aby promować film, gdy użytkownicy odkrywają nowe treści
- Format wyświetlany: na górze w wynikach wyszukiwania, obok powiązanych filmów na YT oraz na stronie głównej w mobilnej aplikacji
- Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik postanowi obejrzeć reklamę i kliknie miniaturę

Źródło: https://adwords-it.googleblog.com
YouTube to potężne narzędzie reklamowe. Zastosowanie odpowiednich strategii zwiększa szanse na powodzenie kampanii. Dlatego możemy Ci pomóc w umieszczaniu reklam wideo wśród docelowych odbiorców tak aby zwiększyć świadomość marki i ROI. Z naszego doświadczenia wiemy, że YouTube może generować ogromne ilości wyświetleń, kliknięć i prowadzić do osiągnięcia określonego celu.
Business Tailors Sp. z o.o.
POLUB NAS NA FACEBOOK'U
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
Lista zakazanych hashtagów na Instagramie (2018)11 maja 2018 - 08:53
Czy wiedziałeś, że hastag #woman #women jest zakazany na instagramie i może spowodować, że twoje zasięgi zaczną spadać a potem konto dostanie „shadowban”, podpowiadamy jak…
Persistent Menu | Jak usunąć obrandowane menu chatbota z meesenger’a29 października 2017 - 16:06
To tu dowiesz się jak skasować Persistent Menu czyli tzw. twarde menu z reklamą chatfuel lub innych aplikacji…